Od lokálnej mliekarne po 130 miliónov litrov spracovaného slovenského mlieka ročne. RAJO oslavuje 25 rokov. Od lokálnej mliekarne po 130 miliónov litrov spracovaného slovenského mlieka ročne. RAJO oslavuje 25 rokov.

28.06.2021

Od lokálnej mliekarne po 130 miliónov litrov spracovaného slovenského mlieka ročne. RAJO oslavuje 25 rokov.

V roku 1996 bol spustený internetový vyhľadávač Google, Michal Martikán získal svoju prvú olympijskú medailu a RAcionálny JOgurt dal nové meno bratislavskej mliekarni Milex. Tá sa pod značku RAJO rozhodla zastrešiť všetky vyrábané produkty a pri vstupe nového investora MEGGLE v roku 2001 už bola značka taká silná a zavedená na slovenskom trhu, že ako jediná v skupine MEGGLE si práve slovenská mliekareň mohla ponechať svoj slovenský názov. Dnes vyrobí denne viac ako 1 000 000 kusov rôznych mliečnych výrobkov a vyváža viac ako jednu tretinu svojej celkovej produkcie, čo je takmer 50 000 ton produktov ročne. RAJO v roku 2021 oslavuje štvrťstoročie.

ZISTI VIAC
RAJO 25 ROKOV U VÁS DOMA

11.06.2021

RAJO 25 ROKOV U VÁS DOMA

Spoločnosť RAJO spúšťa kampaň k svojmu výročiu

ZISTI VIAC
Rajo obsadilo štvrté miesto v ankete Najzamestnávateľ

07.02.2021

Rajo obsadilo štvrté miesto v ankete Najzamestnávateľ

Naša spoločnosť bola historicky prvý krát nominovaná v ankete Najzamestnávateľ za rok 2020.

ZISTI VIAC
Rajo Vitala vás podrží v každej situácii Rajo Vitala vás podrží v každej situácii

04.02.2021

Rajo Vitala vás podrží v každej situácii

Užívajte si radosť z pečenia a varenia a Rajo Vitala sa postará o dokonalý výsledok.

ZISTI VIAC
Dali sme zbohom jednorazovým plastovým lyžičkám Dali sme zbohom jednorazovým plastovým lyžičkám

04.01.2021

Dali sme zbohom jednorazovým plastovým lyžičkám

Plastové viečka s lyžičkami na našich Fit Tvarohoch a Active Protein tvarohoch už nenájdete.

ZISTI VIAC
Najobľúbenejšou značkou bezlaktózových výrobkov je Rajo Laktofree

01.10.2020

Najobľúbenejšou značkou bezlaktózových výrobkov je Rajo Laktofree

Spotrebitelia si v augustovom prieskume spoločnosti Nielsen Admosphere zvolili Rajo Laktofree za najobľúbenejšiu značku bezlaktózových mliečnych výrobkov na Slovensku. Dosiahla pomerne vysokú znalosť až 45 % opýtaných. Tri ďalšie konkurenčné značiek si podelili priečky na úrovni približne 28 %.

ZISTI VIAC
Odborníci radia: Doprajte si kyslomliečne výrobky pre zdravie

09.04.2020

Odborníci radia: Doprajte si kyslomliečne výrobky pre zdravie

Jednoznačne prospievajú nášmu telu, preto by nemali chýbať vo vyváženom jedálnom lístku. Kyslomliečne výrobky sú totiž bohatým zdrojom živín a energie. Potvrdzujú to odborníci.

ZISTI VIAC
Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu

03.02.2020

Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu

Jeden z najkultovejších nápojov spoločnosti Rajo – kyslomliečny nápoj Acidko – dostal nový, ekologickejší obal. Komunikuje ho v kampani s claimom „Acidko – Stále so pravé“.

ZISTI VIAC