Rajo obsadilo štvrté miesto v ankete Najzamestnávateľ Rajo obsadilo štvrté miesto v ankete Najzamestnávateľ

07.02.2021

Rajo obsadilo štvrté miesto v ankete Najzamestnávateľ

Naša spoločnosť bola historicky prvý krát nominovaná v ankete Najzamestnávateľ za rok 2020.

ZISTI VIAC
Rajo Vitala vás podrží v každej situácii

04.02.2021

Rajo Vitala vás podrží v každej situácii

Užívajte si radosť z pečenia a varenia a Rajo Vitala sa postará o dokonalý výsledok.

ZISTI VIAC
Dali sme zbohom jednorazovým plastovým lyžičkám

04.01.2021

Dali sme zbohom jednorazovým plastovým lyžičkám

Plastové viečka s lyžičkami na našich Fit Tvarohoch a Active Protein tvarohoch už nenájdete.

ZISTI VIAC
Najobľúbenejšou značkou bezlaktózových výrobkov je Rajo Laktofree Najobľúbenejšou značkou bezlaktózových výrobkov je Rajo Laktofree

01.10.2020

Najobľúbenejšou značkou bezlaktózových výrobkov je Rajo Laktofree

Spotrebitelia si v augustovom prieskume spoločnosti Nielsen zvolili Rajo Laktofree za najobľúbenejšiu značku bezlaktózových mliečnych výrobkov na Slovensku. Dosiahla pomerne vysokú znalosť až 45 % opýtaných. Tri ďalšie konkurenčné značiek si podelili priečky na úrovni približne 28 %.

ZISTI VIAC
Odborníci radia: Doprajte si kyslomliečne výrobky pre zdravie Odborníci radia: Doprajte si kyslomliečne výrobky pre zdravie

09.04.2020

Odborníci radia: Doprajte si kyslomliečne výrobky pre zdravie

Jednoznačne prospievajú nášmu telu, preto by nemali chýbať vo vyváženom jedálnom lístku. Kyslomliečne výrobky sú totiž bohatým zdrojom živín a energie. Potvrdzujú to odborníci.

ZISTI VIAC
Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu

03.02.2020

Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu

Jeden z najkultovejších nápojov spoločnosti Rajo – kyslomliečny nápoj Acidko – dostal nový, ekologickejší obal. Komunikuje ho v kampani s claimom „Acidko – Stále so pravé“.

ZISTI VIAC
Deti pristrihli krídla slamkám na Brejky

08.09.2019

Deti pristrihli krídla slamkám na Brejky

Učíme deti, aby po dopití ochuteného mlieka Brejky, zatlačili slamku do obalu. Prečo?

ZISTI VIAC
Kampaň Buď ACTIVE! bojuje proti stresu na pracovisku Kampaň Buď ACTIVE! bojuje proti stresu na pracovisku

06.06.2019

Kampaň Buď ACTIVE! bojuje proti stresu na pracovisku

Slovenskí zamestnanci podľa štatistického úradu Eurostat trávia v práci priemerne o 2 hodiny viac času, ako by mali, čo je jedným z dôvodov, prečo sú neustále v strese. Viaceré slovenské firmy sa po vzore zo zahraničia rozhodli pre svojich zamestnancov vytvoriť relaxačné miestnosti či im poskytnúť iné benefity v snahe bojovať so stresom. Kampaň Buď ACTIVE! im má v tomto boji pomôcť.

ZISTI VIAC