03.02.2020

Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu

Jeden z najkultovejších nápojov spoločnosti Rajo – kyslomliečny nápoj Acidko – dostal nový, ekologickejší obal. Komunikuje ho v kampani s claimom „Acidko – Stále so pravé“.

Aktuálna kampaň má spotrebiteľovi pripomenúť, že od svojho vzniku je Acidko stále to pravé acidkové. Už osemnásť rokov je to originál s pôvodnou receptúrou. Acidko je lovebrand a je nesporne tvorcom a lídrom kategórie kyslomliečnych nápojov na slovenskom trhu. To, že Acidko je pre Slovákov dlhodobo najobľúbenejšie, potvrdzuje spotrebiteľský panel GfK s najväčším počtom kupujúcich na trhu kyslomliečnych nápojov za obdobie siedmich rokov (júl 2012 - júl 2019).

Rajo je spoločnosť, ktorej záleží na trvalej udržateľnosti a ochrane životného prostredia. Preto sa rozhodla PET fľašu nahradiť obalom Tetra Top, v ktorom 60 % tvorí papier z obnoviteľných zdrojov. Potvrdzuje to aj certifikát FSC (Forest Stewardship Council) na obale produktu. Zvyšok tvorí recyklovateľný plast. Vďaka zníženému objemu plastu v novom obale Acidka Rajo ušetrí ročne približne 90 ton plastu, čím výrazne prispeje k trvalej udržateľnosti a ochrane životného prostredia.

Kampaň „Acidko - Stále to pravé“ spustili TV spotom v polovici januára a potrvá do konca februára - v televízii, online médiách a od začiatku februára k nim pribudne OOH (Out Of Home) kampaň na billboardoch a LED bigboardoch, jej súčasťou je tiež PR komunikácia.