O nás

Superbrands


superbrands_consumer_tripleseal_2014-2015-2016_360-original

Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. V 88 štátoch už 20 rokov oceňuje na najlepšie z najlepších značiek na základe určených kritérií a metód. Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznanie vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou  - zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Do programu Superbrands sa jednotlivé značky nemôžu prihlásiť. Pri nominácii sa vychádza z databázy všetkých registrovaných obchodných trademark značiek. Spoločnosť Bisnode je popredný svetový poskytovateľ obchodných informácií, ktorý na základe databázy vytvorí zoznam nominovaných kandidátov. Ďalším krokom je spotrebiteľský prieskum, jeden z najdôležitejších prvkov výberového konania. V rámci tohto prieskumu, na základe známosti a obľuby, agentúra GfK zúži výber nominácií a vytvorí zoznam semifinalistov. Konečné slovo pri udeľovaní titulov v danom roku má odborná porota Brand Council. Brand Council je odborným orgánom programu Superbrands. Porota je zložená z profesionálov z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu a hodnotí značky podľa vopred daných kritérií, akými sú známosť, budovanie brandu, inovácie či prestíž.

Spoločnosť Rajo v roku 2014 získala ocenenia hneď dvakrát za komunikáciu značky Rajo ako takej ako aj ocenenie komunikácie značky Acidko. V roku 2015 obhájila titul so značkou Rajo.