Novinky

Značka Rajo vyhrala ranking Top Brands 2015


Na základe kontinuálneho prieskumu spotrebiteľského panelu GfK, dosiahla značka Rajo prvé miesto z hľadiska počtu kupujúcich na trhu rýchloobrátkového tovaru za rok 2015. Kľúčovým parametrom úspechu značky je penetrácia – percentuálny podiel kupujúcich. V rámci tohto monitoringu dosiahli naše výrobky veľmi vysokú dôveru zákazníkov, keď si produkty so značkou Rajo za rok 2015 kúpilo až 96,5 % slovenských domácností.

Ďalším dôležitým faktorom rankingu bola obmena kupujúcich. Len časť kupujúcich nakupuje značku pravidelne – časť kupujúcich sa vždy mení. V priemere pre všetky značky je obmena kupujúcich 43 %. V prípade značky Rajo je to len 7 %. To v globále znamená, že za posledné 4 roky si výrobky značky Rajo opakovane kúpilo 9 z 10 skúmaných domácností.

d80_2261-lightbox-original

“Tieto, skutočne vysoké čísla sú milým prekvapením a predstavujú pre nás zhmotnenie veľkej dôvery, ktorú majú zákazníci k našim výrobkom. Zároveň je to pre nás záväzok vyrábať kvalitné produkty, ktorým budú spotrebitelia dôverovať aj naďalej.” povedala Eva Točková, vedúca oddelenia marketingu Rajo.

Spotrebiteľský panel GfK monitoruje rýchloobrátkový tovar na základe nákupov reprezentatívnej vzorky 1 500 slovenských domácností.